اخبار خوب دولت از مسئله فلیترینگ در آینده نزدیک-راهبرد معاصر
بازگشت شبکه «من و تو» با جیب خالی رونمایی از الواح هخامنشی با حضور پزشکیان رئیس‌ جمهور: همه مشکلات کشور ناشی از گسست اجتماعی است عارف بخشنامه مرتبط با حوزه ارتباطی و اطلاع‌رسانی دولت را ابلاغ کرد ضرب‌الاجل معاون اول رئیس جمهور برای تدوین اساسنامه ستاد امنیت سایبری مسکو تایمز: پوتین و پزشکیان در ترکمنستان دیدار می‌کنند برنامه ایران برای پرتاب ۵ تن محموله فضایی به مدار LEO + توضیحات سخنگوی فضایی وزارت دفاع دیوان محاسبات اسامی شهرداری‌های متخلف را اعلام کرد سرپرست مرکز حراست وزارت علوم منصوب شد انتصاب یک دهه شصتی در نهاد ریاست جمهوری | سید مصطفی موسوی کیست؟ سردار قاآنی پیام داد + فیلم و جزئیات تاکید پزشکیان بر اصلاح فوری روند فعالیت شرکت‌های دولتی زیان‌ده ادای احترام عارف به شهید نصرالله در دفتر حزب‌الله در دیدار پزشکیان با اعضای کمیته ناآرامی‌های سال ۱۴۰۱ چه گذشت؟ پزشکیان: حمله به رژیم صهیونیستی، اقدامی برای صلح بود | دنبال جنگ نیستیم

اخبار خوب دولت از مسئله فلیترینگ در آینده نزدیک

وزیر ارتباطات در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت اظهار کرد: موضوع فیلترینگ مطالبه عمومی است و از ابتدا هم این موضوع را پیگیری کرده‌ایم و در دستور کار جدی ما قرار دارد.
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۴ - ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 09
کد خبر: ۲۵۹۶۷۳

به گزارش راهبرد معاصر، ستار هاشمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه جلسه هیأت دولت با حضور در جمع خبرنگاران گفت: بحث فیلترینگ مطالبه عمومی است و این موضوع را مورد پیگیری ویژه قرار داده‌ایم و با تمام توان برای گشایش در این خصوص کار را دنبال می‌کنیم.

 

وی ادامه داد: کارگروه‌های ویژه‌ای برای بررسی فنی تشکیل دادیم و جلسات متعدد را شخصاً تشکیل داده‌ام.

 

هاشمی تاکید کرد: به نظر می‌رسد در آینده نزدیک با توجه به طرحی که ارائه کرده‌ایم، جمع‌بندی خوبی در مرکز ملی فضای مجازی داشته باشیم و اخبار خوبی به مردم تقدیم کنیم.

 

وی اذعان کرد: ما هم به وضعیت موجود نقد داریم. در عین حال باور داریم که باید نگاه درباره این محدودیت‌ها اساساً تغییر کند.

 

هاشمی گفت: دوسومِ مشترکینِ همراه از ظرفیت فیلترشکن‌ها استفاده می‌کنند که بسیاری از آن‌ها غیررسمی است و می‌تواند زمینه‌ای برای حمله به سامانه‌ها باشد.

 

وی افزود: استفاده از فیلترشکن موجب شده یک هزینه به سبد هزینه خانوار اضافه شود و گردش مالی غیرشفاف را داراست./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده